نازک پهلوی بازیگر فیلم های غیراخلاقی جنسی
نوشته شده توسط : آنتی پهلوی

این عکس توسط سربازان گمنام گرفته شده؛ به دلیل اینکه "نازک پهلوی" فرزند حمیدرضا پهلوی مدل و بازیگر فیلم های جنسی است، پهلوی ها میگویند نازک زنده نیست و فوت کرده است! اما می بینید که ما جدیدترین عکس نازک پهلوی را برای اولین بار منتشر کردیم. نازک پهلوی با هویت جدید در کشور انگلیس مشغول به بازیگری در فیلم های غیراخلاقی است ؛محمدرضا پهلوی (لعنت الله علیه)، عموی نازک است...

 



به گزارش ویژه محرمانه آنلاین -حمیدرضا پهلوی (لعنت الله علیه) فرزند رضا قلدر مزدور دوستان متعددی از همهٔ اقشار داشت که وجه تشابه همه آن‌ها بی‌بند و باری و دست داشتن در مفاسد اجتماعی بوده است.

کافیست نگاهی گذرا به زندگی این شاهزاده غمگین بیندازیم که به گفته یکی از دوستانش همواره از وضعش شاکی بوده و گریه می‌ کرده است.

در حلقهٔ نزدیکان حمیدرضا زنی به نام «هما» وجود داشت که ظاهراً همسر او بوده و از او هم صاحب فرزندانی نیز بوده است، ‌ اما با توجه به اسناد، این فرزندان حرامزاده بودن و حمیدرضا مسئولیت آن‌ها را برعهده گرفته است؛ هما و حمیدرضا هر دو به (هروئین «دی استیل مرفین») اعتیاد داشته‌اند.


 
در یکی از اسناد آمده است: 

 «همسر حمیدرضا به نام هما مثل خود رفیق معتاد به (هروئین» دی استیل مرفین «) است و در عین حال سابقه نامطلوبی از لحاظ عصمتی دارد، ‌حتی با دارو دسته (پ-غ) دم‌ساز است و خانه‌ای در تخت جمشید دارد و اصولاً زن شرعی حمید نبوده و دو بچه فعلی آن‌ها به نام بهزاد و نازک به طورغیرشرعی به دنیا آمده‌اند و تنها وقتی خواسته‌اند به لندن بفرستند یک کلاه شرعی درست کرده‌اند و برایشان شناسنامه گرفتند.»

این زن نه چندان خوشنام به شدت مورد علاقهٔ حمیدرضا بوده و به این جهت از تمام کارهای نامشروعش چشم‌پوشی، به طوری که حتی دربرابرخیانت‌هایش نیزسکوت می‌کرده است. این زن در کنار فساد اخلاقی، به هرویین اعتیاد شدیدی داشت و به همراه حمیدرضا مرتباً آن را استعمال می‌کرد.




:: بازدید از این مطلب : 35193
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: